Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Kastamonu

Valilikler

T.C DADAY KAYMAKAMLIĞI
T.C DADAY KAYMAKAMLIĞI
T.C DADAY KAYMAKAMLIĞI
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam İlçe Protokol Listesi Kurumsal Kimlik Kaymakamlık Birimleri Şehit ve Gazilerimiz Tarihçe Mevzuat
  • DADAY
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Kolluk Gözetim İhbar ve Şikayet Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
10
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • İlçe Protokol Listesi
    • Kurumsal Kimlik
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Şehit ve Gazilerimiz
    • Tarihçe
    • Mevzuat
      • Genelge
      • İmza Yetkileri Yönergesi
  • DADAY
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Kolluk Gözetim İhbar ve Şikayet
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • İlçe Özel İdare Müdürlüğü
      • İlçe Köylere Hizmet Götürme Birliği
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Milli Emlak Şefliği
      • İlçe Toplum Sağlığı Merkezi
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Orman İşletme Müdürlüğü
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Halk Kütüphanesi
      • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • İlçe Gençlik ve Spor Müdürlüğü
      • İlçe Devlet Hastanesi
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
HİZMETLERİMİZ
  • Kolluk Gözetim İhbar ve Şikayet
  • Hizmet Birimleri
    • İlçe Jandarma Komutanlığı
    • İlçe Emniyet Müdürlüğü
    • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
    • İlçe Müftülüğü
    • İlçe Özel İdare Müdürlüğü
    • İlçe Köylere Hizmet Götürme Birliği
    • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
    • İlçe Mal Müdürlüğü
    • İlçe Milli Emlak Şefliği
    • İlçe Toplum Sağlığı Merkezi
    • İlçe Tapu Müdürlüğü
    • İlçe Orman İşletme Müdürlüğü
    • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
    • İlçe Halk Kütüphanesi
    • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
    • İlçe Gençlik ve Spor Müdürlüğü
    • İlçe Devlet Hastanesi
  • Kamu Hizmet Standartları

Milli Eğitim Müdürlüğü

DADAY İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ:

Hizmet birimleri

a) Temel Eğitim Şube Müdürlüğü,

b) Ortaöğretim Şube Müdürlüğü,

c) Meslekî ve Teknik Eğitim Şube Müdürlüğü,

ç) Din Öğretimi Şube Müdürlüğü,

d) Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Şube Müdürlüğü,

e) Hayat Boyu Öğrenme Şube Müdürlüğü,

f) Özel Öğretim Kurumları Şube Müdürlüğü,

g) Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Şube Müdürlüğü,

h) Personel Şube Müdürlüğü,

i) Destek Hizmetleri Şube Müdürlüğü,

j) Strateji Geliştirme Başkanlığı,

k) Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı,

l) İnşaat ve Emlak Dairesi Başkanlığı

Temel Eğitim Şube Müdürlüğü

Temel    eğitim hizmetleri

Temel    eğitime ilişkin hizmetler aşağıda belirtilmiştir.

a) Okul öncesi eğitimi yaygınlaştıracak ve geliştirecek    çalışmalar yapmak,

b) İlköğretim öğrencilerinin maddi yönden    desteklenmesini koordine etmek.

Eğitim    öğretim hizmetlerinde ortak görevler

Temel    eğitim, ortaöğretim, mesleki ve teknik eğitim, din öğretimi, özel eğitim ve    rehberlik ile hayat boyu öğrenmeye yönelik ortak hizmetler aşağıda    belirtilmiştir.

a) Eğitimi geliştirmeye yönelik görevler:

1) Eğitim öğretim programlarının uygulanmasını sağlamak,    uygulama rehberleri hazırlamak,

2) Ders kitapları, öğretim materyalleri ve eğitim    araç-gereçlerine ilişkin işlemleri yürütmek, etkin kullanımlarını sağlamak,

3) Eğitimde fırsat eşitliğini sağlamak,

4) Eğitime erişimi teşvik edecek ve artıracak çalışmalar    yapmak,

5) Eğitim hizmetlerinin yürütülmesinde verimliliği    sağlamak,

6) Eğitim kurumları ve öğrencilere yönelik araştırma    geliştirme ve saha çalışmaları yapmak,

7) Eğitim moral ortamını, okul ve kurum kültürünü ve    öğrenme süreçlerini geliştirmek,

8) Eğitime ilişkin projeler geliştirmek, uygulamak ve    sonuçlarından yararlanmak,

9) Ulusal ve uluslararası araştırma ve projeleri takip    etmek, sonuçlarından yararlanmak,

10) Kamu ve özel sektör eğitim paydaşlarıyla işbirliği    içinde gerekli iş ve işlemleri yürütmek,

11) Eğitim hizmetlerinin geliştirilmesi amacıyla Bakanlığa    tekliflerde bulunmak,

12) Etkili ve öğrenci merkezli eğitimi geliştirmek ve    iyi uygulamaları teşvik etmek.

b) Eğitim kurumlarına yönelik görevler:

1) Eğitim ortamlarının fiziki imkânlarını geliştirmek,

2) Resmi eğitim kurumlarının açılması, kapatılması ve    dönüştürülmesi işlemlerini yürütmek,

3) Öğrencilere barınma hizmeti sunulan eğitim    kurumlarında bu hizmeti yürütmek,

4) Eğitim kurumları arasında işbirliğini sağlamak,

5) Eğitim kurumlarının idari kapasite ve yönetim    kalitesinin geliştirilmesini sağlamak,

6) Eğitim kurumlarının hizmet, verimlilik ve donatım    standartlarını uygulamak, yerel ihtiyaçlara göre belirlenen çerçevede    standartlar geliştirmek ve uygulamak,

7) Eğitim kurumlarındaki iyi uygulama örneklerini teşvik    etmek, yaygınlaşmasını sağlamak,

8) Eğitim kurumları arasındaki kalite ve sayısal    farklılıkları giderecek tedbirler almak,

9) Kutlama veya anma gün ve haftalarının programlarını    hazırlamak, uygulatmak,

10) Öğrenci velileri ve diğer tarafların eğitime    desteklerini sağlayıcı faaliyetler yapmak.

c) Öğrencilere yönelik görevler:

1) Rehberlik ve yöneltme/yönlendirme çalışmalarını    planlamak, yürütülmesini sağlamak,

2) Öğrencilerin eğitim kurumlarına aidiyet duygusunu    geliştirmeye yönelik çalışmalar yapmak, yaptırmak ve sonuçlarını    raporlaştırmak,

3) Öğrencilerin kayıt-kabul, nakil, kontenjan, ödül,    disiplin ve başarı değerlendirme iş ve işlemlerinin yürütülmesini sağlamak,

4) Öğrencilerin yatılılık ve burslulukla ilgili    işlemlerini yürütmek,

5) Öğrencilerin ulusal ve uluslararası sosyal, kültürel,    sportif ve izcilik etkinliklerine ilişkin iş ve işlemlerini yürütmek,

6) Öğrencilerin okul başarısını artıracak çalışmalar    yapmak, yaptırmak,

7) Öğrencilerin eğitim sistemi dışında bırakılmamasını    sağlayacak tedbirleri almak,

8) Yurtdışında eğitim alan öğrencilerle ilgili iş ve    işlemleri yürütmek,

9) Öğrencilerin okul dışı etkinliklerine ilişkin    çalışmalar yapmak, yaptırmak,

10) Sporcu öğrencilere yönelik hizmetleri planlamak,    yürütülmesini sağlamak.

ç) İzleme ve değerlendirmeye yönelik görevler:

1) Eğitim kurumu    yöneticilerinin performanslarını izlemek ve değerlendirmek,

2) Eğitim öğretim programlarının uygulanmasını izlemek    ve değerlendirmek,

3) Öğretim materyallerinin kullanımını izlemek ve    değerlendirmek,

4) Öğretmen yeterliliklerini izlemek ve değerlendirmek.

Ortaöğretim Şube Müdürlüğü

Eğitim    Öğretim Hizmetlerinde Ortak Görevler

Temel    eğitim, ortaöğretim, mesleki ve teknik eğitim, din öğretimi, özel eğitim ve    rehberlik ile hayat boyu öğrenmeye yönelik ortak hizmetler aşağıda    belirtilmiştir.

a) Eğitimi geliştirmeye yönelik görevler:

1) Eğitim öğretim programlarının uygulanmasını sağlamak,    uygulama rehberleri hazırlamak,

2) Ders kitapları, öğretim materyalleri ve eğitim    araç-gereçlerine ilişkin işlemleri yürütmek, etkin kullanımlarını sağlamak,

3) Eğitimde fırsat eşitliğini sağlamak,

4) Eğitime erişimi teşvik edecek ve artıracak çalışmalar    yapmak,

5) Eğitim hizmetlerinin yürütülmesinde verimliliği    sağlamak,

6) Eğitim kurumları ve öğrencilere yönelik araştırma    geliştirme ve saha çalışmaları yapmak,

7) Eğitim moral ortamını, okul ve kurum kültürünü ve    öğrenme süreçlerini geliştirmek,

8) Eğitime ilişkin projeler geliştirmek, uygulamak ve    sonuçlarından yararlanmak,

9) Ulusal ve uluslararası araştırma ve projeleri takip    etmek, sonuçlarından yararlanmak,

10) Kamu ve özel sektör eğitim paydaşlarıyla işbirliği    içinde gerekli iş ve işlemleri yürütmek,

11) Eğitim hizmetlerinin geliştirilmesi amacıyla Bakanlığa    tekliflerde bulunmak,

12) Etkili ve öğrenci merkezli eğitimi geliştirmek ve    iyi uygulamaları teşvik etmek.

b) Eğitim kurumlarına yönelik görevler:

1) Eğitim ortamlarının fiziki imkânlarını geliştirmek,

2) Resmi eğitim kurumlarının açılması, kapatılması ve    dönüştürülmesi işlemlerini yürütmek,

3) Öğrencilere barınma hizmeti sunulan eğitim    kurumlarında bu hizmeti yürütmek,

4) Eğitim kurumları arasında işbirliğini sağlamak,

5) Eğitim kurumlarının idari kapasite ve yönetim    kalitesinin geliştirilmesini sağlamak,

6) Eğitim kurumlarının hizmet, verimlilik ve donatım    standartlarını uygulamak, yerel ihtiyaçlara göre belirlenen çerçevede    standartlar geliştirmek ve uygulamak,

7) Eğitim kurumlarındaki iyi uygulama örneklerini teşvik    etmek, yaygınlaşmasını sağlamak,

8) Eğitim kurumları arasındaki kalite ve sayısal    farklılıkları giderecek tedbirler almak,

9) Kutlama veya anma gün ve haftalarının programlarını    hazırlamak, uygulatmak,

10) Öğrenci velileri ve diğer tarafların eğitime    desteklerini sağlayıcı faaliyetler yapmak.

c) Öğrencilere yönelik görevler:

1) Rehberlik ve yöneltme/yönlendirme çalışmalarını    planlamak, yürütülmesini sağlamak,

2) Öğrencilerin eğitim kurumlarına aidiyet duygusunu    geliştirmeye yönelik çalışmalar yapmak, yaptırmak ve sonuçlarını    raporlaştırmak,

3) Öğrencilerin kayıt-kabul, nakil, kontenjan, ödül,    disiplin ve başarı değerlendirme iş ve işlemlerinin yürütülmesini sağlamak,

4) Öğrencilerin yatılılık ve burslulukla ilgili    işlemlerini yürütmek,

5) Öğrencilerin ulusal ve uluslararası sosyal, kültürel,    sportif ve izcilik etkinliklerine ilişkin iş ve işlemlerini yürütmek,

6) Öğrencilerin okul başarısını artıracak çalışmalar    yapmak, yaptırmak,

7) Öğrencilerin eğitim sistemi dışında bırakılmamasını    sağlayacak tedbirleri almak,

8) Yurtdışında eğitim alan öğrencilerle ilgili iş ve    işlemleri yürütmek,

9) Öğrencilerin okul dışı etkinliklerine ilişkin    çalışmalar yapmak, yaptırmak,

10) Sporcu öğrencilere yönelik hizmetleri planlamak,    yürütülmesini sağlamak.

ç) İzleme ve değerlendirmeye yönelik görevler:

1) Eğitim kurumu    yöneticilerinin performanslarını izlemek ve değerlendirmek,

2) Eğitim öğretim programlarının uygulanmasını izlemek    ve değerlendirmek,

3) Öğretim materyallerinin kullanımını izlemek ve    değerlendirmek,

4) Öğretmen yeterliliklerini izlemek ve değerlendirmek.

Meslekî ve Teknik Eğitim Şube Müdürlüğü

 Mesleki ve teknik eğitime ilişkin hizmetler aşağıda belirtilmiştir.

a) Mesleki ve teknik eğitim-istihdam ilişkisini yerelde    sağlamak ve geliştirmek,

b) 5/6/1986 tarihli ve 3308    sayılı Mesleki Eğitim Kanunu kapsamında çıraklık eğitimi ile ilgili iş ve    işlemleri yapmak,

c) Meslekî ve teknik eğitimin yerel ihtiyaçlara    uygunluğunu sağlamak.

Eğitim    Öğretim Hizmetlerinde Ortak Görevler

Temel    eğitim, ortaöğretim, mesleki ve teknik eğitim, din öğretimi, özel eğitim ve    rehberlik ile hayat boyu öğrenmeye yönelik ortak hizmetler aşağıda    belirtilmiştir.

a) Eğitimi geliştirmeye yönelik görevler:

1) Eğitim öğretim programlarının uygulanmasını sağlamak,    uygulama rehberleri hazırlamak,

2) Ders kitapları, öğretim materyalleri ve eğitim    araç-gereçlerine ilişkin işlemleri yürütmek, etkin kullanımlarını sağlamak,

3) Eğitimde fırsat eşitliğini sağlamak,

4) Eğitime erişimi teşvik edecek ve artıracak çalışmalar    yapmak,

5) Eğitim hizmetlerinin yürütülmesinde verimliliği    sağlamak,

6) Eğitim kurumları ve öğrencilere yönelik araştırma    geliştirme ve saha çalışmaları yapmak,

7) Eğitim moral ortamını, okul ve kurum kültürünü ve    öğrenme süreçlerini geliştirmek,

8) Eğitime ilişkin projeler geliştirmek, uygulamak ve    sonuçlarından yararlanmak,

9) Ulusal ve uluslararası araştırma ve projeleri takip    etmek, sonuçlarından yararlanmak,

10) Kamu ve özel sektör eğitim paydaşlarıyla işbirliği    içinde gerekli iş ve işlemleri yürütmek,

11) Eğitim hizmetlerinin geliştirilmesi amacıyla Bakanlığa    tekliflerde bulunmak,

12) Etkili ve öğrenci merkezli eğitimi geliştirmek ve    iyi uygulamaları teşvik etmek.

b) Eğitim kurumlarına yönelik görevler:

1) Eğitim ortamlarının fiziki imkânlarını geliştirmek,

2) Resmi eğitim kurumlarının açılması, kapatılması ve    dönüştürülmesi işlemlerini yürütmek,

3) Öğrencilere barınma hizmeti sunulan eğitim    kurumlarında bu hizmeti yürütmek,

4) Eğitim kurumları arasında işbirliğini sağlamak,

5) Eğitim kurumlarının idari kapasite ve yönetim    kalitesinin geliştirilmesini sağlamak,

6) Eğitim kurumlarının hizmet, verimlilik ve donatım    standartlarını uygulamak, yerel ihtiyaçlara göre belirlenen çerçevede    standartlar geliştirmek ve uygulamak,

7) Eğitim kurumlarındaki iyi uygulama örneklerini teşvik    etmek, yaygınlaşmasını sağlamak,

8) Eğitim kurumları arasındaki kalite ve sayısal    farklılıkları giderecek tedbirler almak,

9) Kutlama veya anma gün ve haftalarının programlarını    hazırlamak, uygulatmak,

10) Öğrenci velileri ve diğer tarafların eğitime    desteklerini sağlayıcı faaliyetler yapmak.

c) Öğrencilere yönelik görevler:

1) Rehberlik ve yöneltme/yönlendirme çalışmalarını    planlamak, yürütülmesini sağlamak,

2) Öğrencilerin eğitim kurumlarına aidiyet duygusunu    geliştirmeye yönelik çalışmalar yapmak, yaptırmak ve sonuçlarını    raporlaştırmak,

3) Öğrencilerin kayıt-kabul, nakil, kontenjan, ödül,    disiplin ve başarı değerlendirme iş ve işlemlerinin yürütülmesini sağlamak,

4) Öğrencilerin yatılılık ve burslulukla ilgili    işlemlerini yürütmek,

5) Öğrencilerin ulusal ve uluslararası sosyal, kültürel,    sportif ve izcilik etkinliklerine ilişkin iş ve işlemlerini yürütmek,

6) Öğrencilerin okul başarısını artıracak çalışmalar    yapmak, yaptırmak,

7) Öğrencilerin eğitim sistemi dışında bırakılmamasını    sağlayacak tedbirleri almak,

8) Yurtdışında eğitim alan öğrencilerle ilgili iş ve    işlemleri yürütmek,

9) Öğrencilerin okul dışı etkinliklerine ilişkin    çalışmalar yapmak, yaptırmak,

10) Sporcu öğrencilere yönelik hizmetleri planlamak,    yürütülmesini sağlamak.

ç) İzleme ve değerlendirmeye yönelik görevler:

1) Eğitim kurumu    yöneticilerinin performanslarını izlemek ve değerlendirmek,

2) Eğitim öğretim programlarının uygulanmasını izlemek    ve değerlendirmek,

3) Öğretim materyallerinin kullanımını izlemek ve    değerlendirmek,

4) Öğretmen yeterliliklerini izlemek ve değerlendirmek.

Din Öğretimi Şube Müdürlüğü

Din    öğretimine ilişkin hizmetler aşağıda belirtilmiştir.

a) Din kültürü ve ahlak bilgisi eğitim programlarının    uygulanmasını sağlamak,

b) Seçmeli din eğitimi derslerini takip etmek,    uygulanmasını gözetmek,

c) Din eğitiminde kullanılan ders kitabı ve    materyallerin teminini koordine etmek.

Temel    eğitim, ortaöğretim, mesleki ve teknik eğitim, din öğretimi, özel eğitim ve    rehberlik ile hayat boyu öğrenmeye yönelik ortak hizmetler aşağıda    belirtilmiştir.

a) Eğitimi geliştirmeye yönelik görevler:

1) Eğitim öğretim programlarının uygulanmasını sağlamak,    uygulama rehberleri hazırlamak,

2) Ders kitapları, öğretim materyalleri ve eğitim    araç-gereçlerine ilişkin işlemleri yürütmek, etkin kullanımlarını sağlamak,

3) Eğitimde fırsat eşitliğini sağlamak,

4) Eğitime erişimi teşvik edecek ve artıracak çalışmalar    yapmak,

5) Eğitim hizmetlerinin yürütülmesinde verimliliği    sağlamak,

6) Eğitim kurumları ve öğrencilere yönelik araştırma    geliştirme ve saha çalışmaları yapmak,

7) Eğitim moral ortamını, okul ve kurum kültürünü ve    öğrenme süreçlerini geliştirmek,

8) Eğitime ilişkin projeler geliştirmek, uygulamak ve    sonuçlarından yararlanmak,

9) Ulusal ve uluslararası araştırma ve projeleri takip    etmek, sonuçlarından yararlanmak,

10) Kamu ve özel sektör eğitim paydaşlarıyla işbirliği    içinde gerekli iş ve işlemleri yürütmek,

11) Eğitim hizmetlerinin geliştirilmesi amacıyla Bakanlığa    tekliflerde bulunmak,

12) Etkili ve öğrenci merkezli eğitimi geliştirmek ve    iyi uygulamaları teşvik etmek.

b) Eğitim kurumlarına yönelik görevler:

1) Eğitim ortamlarının fiziki imkânlarını geliştirmek,

2) Resmi eğitim kurumlarının açılması, kapatılması ve    dönüştürülmesi işlemlerini yürütmek,

3) Öğrencilere barınma hizmeti sunulan eğitim    kurumlarında bu hizmeti yürütmek,

4) Eğitim kurumları arasında işbirliğini sağlamak,

5) Eğitim kurumlarının idari kapasite ve yönetim    kalitesinin geliştirilmesini sağlamak,

6) Eğitim kurumlarının hizmet, verimlilik ve donatım    standartlarını uygulamak, yerel ihtiyaçlara göre belirlenen çerçevede    standartlar geliştirmek ve uygulamak,

7) Eğitim kurumlarındaki iyi uygulama örneklerini teşvik    etmek, yaygınlaşmasını sağlamak,

8) Eğitim kurumları arasındaki kalite ve sayısal    farklılıkları giderecek tedbirler almak,

9) Kutlama veya anma gün ve haftalarının programlarını    hazırlamak, uygulatmak,

10) Öğrenci velileri ve diğer tarafların eğitime    desteklerini sağlayıcı faaliyetler yapmak.

c) Öğrencilere yönelik görevler:

1) Rehberlik ve yöneltme/yönlendirme çalışmalarını    planlamak, yürütülmesini sağlamak,

2) Öğrencilerin eğitim kurumlarına aidiyet duygusunu    geliştirmeye yönelik çalışmalar yapmak, yaptırmak ve sonuçlarını    raporlaştırmak,

3) Öğrencilerin kayıt-kabul, nakil, kontenjan, ödül,    disiplin ve başarı değerlendirme iş ve işlemlerinin yürütülmesini sağlamak,

4) Öğrencilerin yatılılık ve burslulukla ilgili    işlemlerini yürütmek,

5) Öğrencilerin ulusal ve uluslararası sosyal, kültürel,    sportif ve izcilik etkinliklerine ilişkin iş ve işlemlerini yürütmek,

6) Öğrencilerin okul başarısını artıracak çalışmalar    yapmak, yaptırmak,

7) Öğrencilerin eğitim sistemi dışında bırakılmamasını    sağlayacak tedbirleri almak,

8) Yurtdışında eğitim alan öğrencilerle ilgili iş ve    işlemleri yürütmek,

9) Öğrencilerin okul dışı etkinliklerine ilişkin    çalışmalar yapmak, yaptırmak,

10) Sporcu öğrencilere yönelik hizmetleri planlamak,    yürütülmesini sağlamak.

ç) İzleme ve değerlendirmeye yönelik görevler:

1) Eğitim kurumu    yöneticilerinin performanslarını izlemek ve değerlendirmek,

2) Eğitim öğretim programlarının uygulanmasını izlemek    ve değerlendirmek,

3) Öğretim materyallerinin kullanımını izlemek ve    değerlendirmek,

4) Öğretmen yeterliliklerini izlemek ve değerlendirmek.

Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Şube Müdürlüğü

Özel    eğitim ve rehberliğe ilişkin hizmetler aşağıda belirtilmiştir.

a) Bakanlık tarafından oluşturulan özel eğitim ve  rehberlik politikalarını uygulamak,

b) Resmi eğitim kurumlarınca yürütülen özel eğitimin yaygınlaşmasını ve gelişmesini sağlayıcı çalışmalar yapmak,

c) Özel eğitim programlarının uygulanma süreçlerini  izlemek ve değerlendirmek,

ç) Bilim sanat merkezleriyle ilgili iş ve işlemleri  yürütmek,

d) Rehberlik ve araştırma merkezlerinin nitelikli hizmet vermesini sağlamak,

e) Rehberlik ve araştırma merkezlerinin ölçme araçlarını sağlamak,

f) Mobil rehberlik hizmetlerinin uygulanmasını sağlamak,

g) Madde bağımlılığı, şiddet ve benzeri konularda toplum  temelli destek sağlamak,

ğ) Engelli öğrencilerin eğitim hizmetleri ile ilgili  çalışmalar yapmak,

h) Rehberlik ve kaynaştırma uygulamalarının  yürütülmesini sağlamak,

ı) Rehberlik servislerinin kurulmasına ve etkin  çalışmasına yönelik tedbirler almak,

i) Özel yetenekli bireylerin tespit edilmesini ve özel  eğitime erişimlerini sağlamak,

j) Özel yetenekli bireylerin eğitici eğitimlerini  planlamak ve uygulamak,

k) Özel yetenekli birey eğitimine ilişkin araştırma,  geliştirme ve planlama çalışmaları yapmak.

Hayat Boyu Öğrenme Şube Müdürlüğü

Hayat boyu öğrenmeye ilişkin hizmetler aşağıda belirtilmiştir.

a) Örgün eğitim alamayan bireylerin bilgi ve    becerilerini geliştirici tedbirler almak,

b) Hayat boyu öğrenmenin imkân, fırsat, kapsam ve    yöntemlerini geliştirmek,

c) Yetişkinlere yönelik yaygın meslekî eğitim    verilmesini sağlamak,

ç) Öğrenme fırsat ve imkânlarını destekleyici çalışmalar    yapmak,

d) Beceri ve hobi kursları ile kültürel faaliyetlerle    ilgili iş ve işlemleri yürütmek,

e) Çocuk, genç ve aileler ile ilgili eğitim ve sosyo-kültürel etkinlikler yapmak,

f) Açık öğretim sistemi ile ilgili uygulamaları yürütmek,

g) Edinilen bilgilerin denkliğine ilişkin iş ve    işlemleri yürütmek,

ğ) Mesleki Yeterlilik Kurumuyla ilgili iş ve işlemleri    yürütmek.

Özel Öğretim Kurumları Şube Müdürlüğü

Özel    öğretim kurumlarına ilişkin hizmetler aşağıda belirtilmiştir.

a) Özel öğretim kurumlarıyla ilgili Bakanlık politika ve    stratejilerini uygulamak,

b) Özel öğretim kurumlarınca yürütülen özel eğitimin    gelişmesini sağlayıcı çalışmalar yapmak,

c) Engellilerin özel eğitim giderleriyle ilgili iş ve    işlemleri yürütmek,

ç) 8/2/2007 tarihli ve 5580    sayılı Özel Öğretim Kurumları Kanunu kapsamında yer alan kurumların açılış,    kapanış, devir, nakil ve diğer iş ve işlemlerini yürütmek,

d) Özel yurtlara ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,

e) Özel öğretim kurumlarındaki öğrencilerin sınav,    ücret, burs, diploma, disiplin ve benzeri iş ve işlemlerini yürütmek,

f) Azınlık okulları, yabancı okullar ve milletlerarası    okullara ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,

g) Özel okulların arsa tahsisi ile teşvik ve vergi    muafiyetiyle ilgili iş ve işlemlerini yürütmek,

ğ) Kursiyerlerin sınav, ücret, sertifika ve benzeri iş    ve işlemlerini yürütmek,

h) Özel öğretim kurumlarını ve özel yurtları denetlemek,    sonuçları raporlamak ve değerlendirmek,

ı) Özel öğretim kurumlarında öğretim materyallerinin    kullanımıyla ilgili süreçleri izlemek, değerlendirmek,

i) Özel eğitim ve özel öğretim süreçlerini izlemek ve    değerlendirmek,

j) Öğrencilerin daha fazla başarı sağlamalarına ilişkin    faaliyetler yürütmek.

Ölçme, Değerlendirme ve Sınav Hizmetleri Şube Müdürlüğü

a) Merkezî sistemle yürütülen resmî ve özel yerleştirme, bitirme, karşılaştırma sınavlarını planlamak, uygulamak ve değerlendirmek,

b) Kamu kurum ve kuruluşları ile özel hukuk tüzel kişileri tarafından talep edilen mesleğe giriş, yeterlik, görevde yükselme ve benzeri sınav hizmetlerini yürütmek,

c) Sınavlara ilişkin değerlendirme ve sonuç belgelerinin düzenlenmesi ile itirazların incelenmesi işlemlerini yürütmek,

ç) Şube Müdürlük tarafından yapılan sınavlarda sorulacak soruları hazırlamak veya ha-zırlatmak, denetlemek ve güvenli bir şekilde saklanması için gerekli tedbirleri almak,

d) Ölçme ve değerlendirme teknikleri üzerine araştırmalar yapmak veya yaptırmak,

e) Gerekli durumlarda oluşturulacak başvuru merkezleri ve sınav koordinatörlüklerinin koordinasyonunu sağlamak, sınavlarda görev alacak personeli belirlemek ve bu kişilere gerekli hizmet içi eğitimi vermek,

Yükseköğretim ve Yurt Dışı Eğitim Şube Müdürlüğü

a) Yükseköğretime giriş sistemine ilişkin usul ve esasların belirlenmesinde ilgili birim, kurum ve kuruluşlarla iş birliği yapmak,

b) 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu ile Bakanlığa verilmiş olan görev ve sorumlulukları yerine getirmek,

c) 8/4/1929 tarihli ve 1416 sayılı Ecnebi Memleketlere Gönderilecek Talebe Hakkında Kanun hükümlerine göre yurt dışına yükseköğrenim görmek amacıyla gönderileceklerin sayısı, eğitim alanları, gönderileceklerde aranacak nitelikler, yurt dışındaki öğrenim çalışmaları ve istih-damlarının sağlanması ile ilgili işleri yürütmek

Personel Şube Müdürlüğü

İnsan    kaynaklarına ilişkin hizmetler aşağıda belirtilmiştir.

a) İnsan kaynaklarıyla ilgili kısa, orta ve uzun vadeli    planlamalar yapmak,

b) Norm kadro iş ve işlemlerini yürütmek,

c) İl/ilçe özlük dosyalarının muhafazasını sağlamak,

ç) Özlük ve emeklilik iş ve işlemlerini yürütmek,

d) Disiplin ve ödül işlemlerinin uygulamalarını yapmak,

e) Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması    işlemlerini yürütmek,

f) Yöneticilik formasyonunun    gelişmesini sağlayıcı faaliyetler yürütmek,

g) Personelin eğitimlerine ilişkin iş ve işlemleri    yapmak,

ğ) Aday öğretmenlerin uyum ve adaylık eğitimi    programlarını uygulamak,

h) Öğretmen yeterliliği ve iş başarımı düzeyini    iyileştirici hizmet içi eğitimler yapmak,

ı) Öğretmen yeterliliklerine ilişkin Bakanlığa geri    bildirim ve önerilerde bulunmak,

i) Öğretmenlerin hizmet içi eğitimlerine yönelik ulusal    ve uluslararası gelişmeleri izlemek,

j) Öğretmenlerin meslekî gelişimiyle ilgili araştırma ve    projeler yapmak ve uygulamak,

k) Öğretmenlerin meslekî gelişimine yönelik yerel    düzeyde etkinlikler düzenlemek,

l) Yöneticilerin, öğretmenlerin ve diğer personelin    atama, yer değiştirme, askerlik, alan değişikliği ve benzeri iş ve    işlemlerini yapmak,

m) Personelin pasaport ve yurt dışı iş ve işlemlerini    yürütmek,

n) Sendika ve konfederasyonların il temsilcilikleriyle    iletişim sağlamak,

o) 25/6/2001 tarihli ve 4688    sayılı Kamu Görevlileri Sendikaları Kanunu kapsamındaki görevleri yürütmek.

Destek Hizmetleri Şube Müdürlüğü

Destek    hizmetlerine ilişkin görevler aşağıda belirtilmiştir.

a) Yayın faaliyetlerini yürütmek,

b) Ders araç ve gereçleri ile donatım ihtiyaçlarını    temin etmek,

c) Ücretsiz Ders Kitabı Temini Projesini yürütmek,

ç) Taşınır ve taşınmazlara ilişkin iş ve işlemleri    yürütmek,

d) Depo iş ve işlemlerini yürütmek,

e) Lojmanlar ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,

f) Yemekhane iş ve işlemlerini yürütmek,

g) Öğretmenevleri ve sosyal tesislerle ilgili iş ve    işlemleri yürütmek,

ğ) Döner sermaye iş ve işlemlerini yürütmek,

h) Temizlik, güvenlik, ısınma, aydınlatma, onarım ve    taşıma gibi işlemleri yürütmek,

ı) Satın alma iş ve işlemlerini yürütmek,

i) Tahakkuk işlemlerine esas olan onayları almak ve    ilgili diğer işlemleri yürütmek,

j) Genel evrak ve arşiv hizmetlerini yürütmek.

Strateji Geliştirme Şube Müdürlüğü

Strateji geliştirmeye ilişkin hizmetler aşağıda belirtilmiştir.

a) İl/ilçe düzeyinde iş takvimini hazırlamak,

b) İl/ilçe stratejik planlarını hazırlamak, geliştirmek    ve uygulanmasını sağlamak,

c) Hükümet programlarına dayalı eylem planı ile ilgili    işleri yürütmek,

ç) Kalkınma planları ve yılı programları ile ilgili    işlemleri yürütmek,

d) Faaliyetlerin stratejik plan, bütçe ve performans    programına uygunluğunu sağlamak,

e) Hizmetlerin etkililiği ile vatandaş ve çalışan    memnuniyetine ilişkin çalışmalar yapmak,

f) Bütçe ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,

g) Ayrıntılı harcama programını hazırlamak,

ğ) Nakit ödemelerin planlamasını yapmak, ödemeleri    izlemek,

h) Malî durum ve beklentiler raporunu hazırlamak,

ı) Kamu zararı ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,

i) Yatırımlarla ilgili ihtiyaç analizlerini yapmak,    verileri hazırlamak,

j) Performans programıyla ilgili iş ve işlemleri    yürütmek,

k) Okul aile birlikleri ile ilgili iş ve işlemleri    yürütmek,

l) Eğitim kurumu bina veya    eklentileri ile derslik ihtiyaçlarını tespit etmek,

m) İstatistikî verileri ilgili birimlerle işbirliği    içinde ulusal ve uluslararası standartlara uygun ve eksiksiz toplamak,    güncelleştirmek, analiz etmek ve yayınlamak,

n) Eğitim kurumları, yönetici, öğretmen ve çalışanlar    için belirlenen performans ölçütlerinin uygulanmasını izlemek, yerel    ihtiyaçlara göre performans ölçütleri geliştirmek ve uygulamak,

o) İlgili birimlerle koordinasyon sağlayarak vatandaş    odaklı yönetimin oluşturulması, idarenin geliştirilmesi, yönetim    kalitesinin artırılması, hizmet standartlarının belirlenmesi, iş ve karar    süreçlerinin oluşturulması ile bürokrasi ve kırtasiyeciliğin azaltılmasına    ilişkin araştırma geliştirme faaliyetleri yürütmek,

ö) Eğitime ilişkin araştırma, geliştirme, stratejik    planlama ve kalite geliştirme faaliyetleri yürütmek,

p) Eğitime ilişkin projeler hazırlamak, uygulamak,

r) İlçe millî eğitim müdürlükleri ile eğitim    kurumlarının proje hazırlama ve yürütme kapasitesini geliştirici çalışmalar    yapmak,

s) Araştırma ve uygulama projelerinde finansal ve malî    yönetimi izlemek, raporlamak.

Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü

Bilgi    işlem ve eğitim teknolojilerine ilişkin hizmetler aşağıda belirtilmiştir.

a) Ölçme ve değerlendirme iş ve işlemlerini birimlerle işbirliği içerisinde yürütmek,

b) Sınavların uygulanması ile ilgili organizasyonu    yapmak ve sınav güvenliğini sağlamak,

c) Sınav komisyonunun sekretarya hizmetlerini yürütmek,

ç) Öğretim programlarını teknik yönden izlemek ve    sonuçlarını değerlendirmek,

d) Eğitim faaliyetlerinin iyileştirilmesine yönelik    teknik çözümlere ve yerel ihtiyaçlara dayalı uygulama projeleri geliştirmek    ve yürütmek,

e) Yenilikçi eğitim ve teknoloji destekli eğitim    uygulamaları için yenilikçi çözümler hedefleyen proje ve araştırmalarda    birimlere ve resmi ve özel kurumlara ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,

f) İlgili birimler ile işbirliği içinde proje ve    araştırma sonuçlarının yeni uygulamalara yön vererek sürdürülebilir iş    süreçlerine dönüşümünü sağlamak,

g) Eğitim araç ve ortam standartlarının uygunluk    testlerine ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,

ğ) Uzaktan eğitim ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,

h) Eğitim bilişim ağını işletmek ve geliştirmek, erişim    ve paylaşım yetkilerini yönetmek,

ı) Tedarikçilerin eğitim materyalleri ve e-içerik    projelerini incelemek ve değerlendirmek,

i) Eğitim teknolojileriyle ilgili bütçe ve yatırım    planlamalarını yapmak,

j) Bilişime ilişkin Bakanlık ve diğer birim projelerine    ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,

k) Kamu bilişim standartlarına uygun çözümler üretmek,

l) Haberleşme, veri ve bilgi güvenliğini sağlamak,

m) Eğitim bilişim ağının kullanımının    yaygınlaştırılmasını sağlamak,

n) Bilişim hizmetlerine ve internet sayfalarına ilişkin    iş ve işlemleri yürütmek,

o) Elektronik imza ve elektronik belge uygulamalarına    ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,

ö) Bilgi işlem ve otomasyon ihtiyacının karşılanmasına    destek sağlamak ve işletimini yapmak,

p) İstatistikî verilerin saklanmasına ilişkin teknik iş    ve işlemleri yürütmek,

r) Çağrı sistemleri kurulmasına ve işletilmesine ilişkin    iş ve işlemleri yürütmek.

İnşaat ve Emlak Şube Müdürlüğü

Bakanlıkça veya il özel idarelerince verilen yetki ve sorumluluklar    çerçevesinde inşaat ve emlak işlerine yönelik hizmetler aşağıda    belirtilmiştir.

a) Yapım programları ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,

b) Eğitim kurumu bina veya    eklentileri ile derslik ihtiyaçlarını önceliklere göre karşılamak,

c) Onaylanan yapım programlarının ve ek programların uygulanmasına ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,

ç) Halk katkısı ile yapılacak eğitim yapılarına ilişkin iş ve işlemlere ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,

d) Yatırım programı yapı yatırımlarının ihale öncesi hazırlıklarına ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,

e) İhale edilen yatırımları izlemek, planlanan süre içerisinde hizmete sunulmalarını sağlamak,

f) Onarımlara ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,

g) Yapılan ihalelere ait projelerin ödeneğe esas dosyalarının hazırlanmasına ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,

ğ) Projelere göre idarî ve teknik ihale şartnamelerinin hazırlanmasına ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,

h) Hak edişlere ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,

ı) Eğitim kurumlarının Toplu Konut İdaresi Başkanlığı veya inşaat işleri ile ilgili diğer kamu kurum ve kuruluşlarına    yaptırılmasına ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,

i) Yapıların mimarî ve mühendislik projelerinin yapılmasına ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,

j) Özel projeleri incelemek ve görüş bildirmek,

k) Hazine mülkiyetinde olanlar dâhil, her türlü okul ve  bina kiralamalarına ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,

l) Bakanlık binalarının eğitim kurumu olarak kiralanmasına ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,

m) Kamu kuruluşlarına tahsisli taşınmazların tahsisi veya devri işlemlerine ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,

n) Eğitim kurumlarının kamu-özel ortaklığı modeliyle  yapımına ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,

o) Bakanlıkça yapımına karar verilen eğitim öğretim tesislerinin belirli süre ve bedel üzerinden kiralama karşılığı    yaptırılmasıyla ilgili işlemlere ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,

ö) Eğitim kurumlarındaki eğitim öğretim hizmet alanları    dışındaki hizmet ve alanların işletme devri karşılığında eğitim öğretim    tesislerinin sözleşme ile gerçek veya özel hukuk tüzel kişilerine    yenilettirilmesi veya yeniden yaptırılmasına ilişkin iş ve işlemleri    yürütmek,

p) Eğitim kurumlarının depreme karşı tahkiklerini yapmak  ve yaptırmak, güçlendirilecek eğitim kurumlarını tespit etmek ve Bakanlığa    bildirmek,

r) Taşınabilir okulların yaptırılmasına ilişkin iş ve  işlemleri yürütmek,

s) Eğitim kurumlarına ilişkin kamulaştırma iş ve  işlemlerinin yürütülmesine ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,

ş) Bakanlığa gerektiğinde kamulaştırma teklifi sunmak.

Ahmet ŞİRİN
Milli Eğitim Müdürü
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Kastamonu Valiliği
  • Kastamonu Belediyesi
  • Açık Kapı
  • e-Dilekçe
  • T.C. Kimlik Kartı - Sürücü Belgesi - Pasaport - Randevu
  • Terör Arananlar
  • Resmi Gazete
  • İnsan Hakları
  • Muhtar Bilgi Sistemi
  • Acil Toplanma Alanı Sorgulama
Daday Kaymakamlığı Adres : Merkez Mahallesi Pazar Yeri Sokak Hükümet Konağı Kat 2 No: 9 PK: 37870 - Daday / KASTAMONU
Telefon No: (Özel Kalem: 0 366 616 10 01) (Yazı İşleri Müdürlüğü: 0 366 616 10 31 - 616 20 07) (Faks: 0 366 616 10 31)
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız